Servis, opravy a reklamace
Servis a opravy
Servis a opravy provádíme na našich výrobkách.
Servis, opravy a seřízení výrobků jiných výrobců provádíme po posouzení závady technikem nejlépe z fotodokumentace.
Ceník placeného servisu
Práce technika 360 Kč/hod na jednoho pracovníka za každou započatou hodinu
Doprava 12 Kč/km počítáno z Malých Svatoňovic
Čas technika na cestě 120 Kč/hod na jednoho pracovníka dle skutečně stráveného času
Materiál dle skutečně použitého materiálu
Režijní materiál 200 Kč/akci
V případě zájmu o servis vyplňte náš poptávkový formulář.
Standartní pracovní doba servisního technika po-pá 7:00 - 15:30.
Reklamace
Poskytnutá záruka
Poskytnutá záruka se vztahuje na vady vzniklé v důsledku:
- výrobní vady nebo vady dílů,
- poškození při přepravě nebo montáži prováděné zhotovitelem,
- nesprávné montáže provedené zhotovitelem.
Poskytnutá záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
- Nesprávnou, nešetrnou a neodbornou manipulací,
- zanedbáním pravidelné údržby či nesprávným čištěním,
- záměrným nebo mechanickým poškozením,
- používáním výrobku pro jiné účely než je obvyklé,
- montáží provedenou jinou osobou než zhotovitelem,
- živelnou pohromou,
- na jiné vady a poškození nezpůsobené zhotovitelem ani jeho dodavateli.
Délka záruční doby
Zhotovitel poskytuje záruku 5 let na výrobky vlastní výroby, tj. plastová a hliníková okna, dveře, a výrobky z nich sestavené.
Na ostatní výrobky poskytujeme zákonnou záruční dobu, tj. 24 měsíců. Toto se týká stínící techniky, parapetů, klik a kování, veškerého elektropříslušenství.
Uplatnění reklamace
Pro uplatnění reklamace je nutné uvést následující údaje:
- jméno a adresu reklamujícího,
- číslo smlouvy o dílo nebo jiného dokladu o nabytí např. faktury,
- datum předání díla uvedený na Předávacím protokolu,
- obsah reklamace – popis závady (nejlépe s fotodokumentací),
- jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.